nr 44 2012-09-01
Radiomuseet har en Geocache
AM-testen den 4 augusti 2012

Nu stänger vi museet för storstädning

Radiomuseet håller stängt från den 4 till den 24 september. Den sista öppna dagen före städningen är söndagen den 2 september och den första öppna dagen efter städningen blir alltså tisdagen den 25 september.

Ansvarig för städningen är Åke Kjellin med assistans av de av oss, som anmält vårt intresse för att vara med och hjälpa till. Vi kommer att förbereda städningen. under vecka 36 mellan den 3 - 9 september. Den 10 / 9 kommer så städfirman V-städ med fyra man och maskiner. Då kommer det att gå undan! Vi inleder städningen i bortersta rummet och arbetar oss framåt för att avsluta med kaffeet och entrén den 21 / 9. Under helgen ställer vi i ordning museet så att vi åter kan öppna det tisdagen den 25 september.

Känner Du för att vara med och hjälpa till men ännu inte har anmält Dig så är detta inte för sent. Det är bara att sända ett mail till mig, Lars, så sätter jag upp Dig på vår städlista. Man behöver inte alls lova att delta under alla städdagarna utan man hjälper till i den omfattning som passar en och som vi kommer överens om. Välkommen att höra av Dig!

Åke Kjellin, Lars Lindskog